Torsdag

Dagen började 05:00. Ja, jag vet, jag börjar först halv 8, så jag behöver inte kliva upp förrän vid halv 7. Men nu är det ju såhär att nya cm-avsnitt läggs upp vid halv 5 tiden, så jag steg glatt (nåja) upp för att ladda ner det senaste avsnittet. Det var AWESOME! Herregud. Men nu till någonting hemskt. Jag kan inte ens.. herregud, jag vet inte om jag ens vill tänka tanken. Ja okejdå. Det kommer inget nytt cm avsnitt nästa vecka!!!! Jag måste vänta två, ja ni läste rätt, TVÅ veckor!!!! Det är en tragedi! En tragedi I tell ya!

In other news så jag har plåstrat om sex av mina tio fingrar. Varför? Jo för att jag konstant är omgiven av papper och kuvert = papercuts och förstörda nagelband. Var tvungen att plåstra om mig för att undvika att bloda ner fakturorna.

Nej, nu ska jag ta en alvedon mot min satans mensvärk och dega framför tv:n. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0