VAR I HELVETE ÄR ROLFS FAKTURA?!

Första dagen på posten frimärke. Det var oväntat underhållande att packa frimärken och vykortsliknande saker. Och så får jag ju jobba på samma ställe som mor min, = sjuss till och från jobbet. Naaaajs. Rubriken ovan sytar på mitt enda failande idag. Packade frimärken i kartonger, la i fakturan och klistrade på adressen. Så kom vi till rolf *****s beställning. Fakturan är spårlöst försvunnen. Efter 20 minuters letande i 50 olika kartonger brister det för mig och jag börjar skriker ut ovan nämnda ord. Slår huvudet i bordet några gånger, tar ett djupt andetag och... kollar i rolfs beställningskartong. Hade redan packat ner fakturan. Slår huvudet i bordet upprepade gånger. Trevliga kollegor skrattar gott.

Nu ska jag kolla senaste avsnittet av GLEE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0