Final countdown!

Om ca 30 minuter ska mamma köra mig till tt, och där ska jag kolla Lasse Lindh! Emma, hennes syster och deras kusin ska möta honom om ca 5 minuter och gå med honom till tt! OH MY GOD! Är nästan glad att jag inte är emma, hade jag varit hon hade jag varit sjukt nervös! Vad ska de prata om?! Oh, nu blir jag nervös! Tänk om jag träffar honom där! Vad ska jag säga!!! SHIT! JAG MÅSTE BYTA KLÄDER!


Förresten så ska jag till Peace and Love i sommar! Fyfan vad kul! Har beställt biljetten, så nu är det bara att vänta till juni! Åh, jag blir lycklig bara av att tänka på det!

Nej, nu ska jag rota i min garderob efter nåt snyggt att ta på mig! Jag har inga kläder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0