Fredag

Värd dag, som alltid.. Har ingen ensemblefördjupning idag (som vanligt). Ensemblen gick ganska bra, dock är Kungens man inte direkt min favoritlåt.. Ska och träna med Olivia så fort hon har slutat. Därför sitter jag här i skolbibblo och väntar. Och väntar. Och väntar. Suck. Jaja, Lasse Lindh ikväll, det blir skitkul! Ska nog hålla mig till Emma och hennes kusin så att jag får chans att träffa honom! Hahaha, jag kommer göra bort mig totalt! Vad ska jag säga, kommer säkert bara skrika ut "JAG TYCKER ATT DU ÄR SKITBRA!" och springa därifrån. Tror att det skulle vara lite pinsamt.. Äh, allt ordnar sig. Nu ska jag flumma runt lite innan Olivia slutar. Taataa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0