Late as always

Var sen till psykologin. Var sen till pianolektionen. Var sen till gitarren. Hur går det ihop egentligen? När ska jag lära mig att passa tider? Jag vill ha sommar, sommar, sommar! Och loooov framför allt! Emma den jäkeln åker till Sthlm idag, jag är sjukt avis!! Jaja, är ledig på fredag iallafall och ska typ bara kolla film imorgon på svenskan, så det är ju lugnt.

Hade nationellt prov i engelska b igår. Skrev en uppsats om.. ja, det är jag inte säker på. Flamsade om könsroller och orättvisor. Känns inte som att jag kom fram till något. Har snart gemu, får se till att jag kommer i tid till den iallafall. Slutar sen, ska övningsköra idag så fort mamma har slutat. Sedan blir det lugn kväll med grey´s anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0