Oh Gosh!

Emma är just nu på toaletten. Vi flamsar runt som vanligt. Otroligt att ingen i min familj har vaknat! Emma är verkligen underlig ibland. Tror att hon har minst 12 olika personligheter.

"Åh, vad härligt att tycka om någon! Vad mysigt! Eller nej, kärleken ska dö! Eller nej, ååååh vad mysigt! Typ att skriva med någon på msn! Ååååååh!"

Nu står hon bakom mig och fnissar. Nu vill hon tydligen ha kaffe också. Suck. Jaja, ska försöka fixa det åt primadonnan, hoppas att hon inte väcker hela huset. Får väl köra ut henne snart så att man får sova nån gång, men HON GÅR ALDRIG HEM!!! Hon tycker tydligen att det var jätteroligt. Hon är som hon är. "Jag är inte som jag är! Jag är mig själv!"

In other news, vi hade en idiotisk diskussion om pappret runt cigaretter.

E: "Vad är det där pappret egentligen?"
A: "Jaa, det är väl papper? Finns att köpa för 6 kr på rosa vita. Har nog nåt sånt hemma."
E: "Undrar om det går att äta?"
A: "Jag vet inte, jag har inte provat:"
E: "Inte jag heller."

Hungrig någon?

Nu ska jag kila, taataa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0