Seg dag

Har bara tagit det lugnt idag. Orkade inte göra något speciellt så jag har kollat film, spelat tv-spel och städat. Eller, först skulle jag ha umgåts med sandra, men hon var trött. Sedan tänkte jag umgås med olivia, men hon ska till stugan och  var tvungen att packa. Sedan tänkte jag umgås med emma, men det segot har inte ringt! (;P) Nåja, det var skönt med en riktig slappardag (fast har städat hela mitt rum så det räknas inte riktigt som slappardag). Imorgon tänkte jag ta i tu med något vettigare, om jag orkar d.v.s. Lillebrors två kompisar rob´n raz är här, de ska väl ha ett sleepoverparty eller nåt sånt. Varför har inte jag såna nå mer? Det är ju skitroligt! De enda som på senare tid har sovit hos mig är mimmi (hon bor i kurra och hade ingen sjuss) och malin (hon bor ca 500 m bort men vågade inte gå hem själv). Man borde anordna ett party för girlsen, hade varit hur kul som helst! Ska fundera lite på det!

Kollade desperate Housewifes och fixade naglarna. Jag älskar dubbelavsnitt! Det första var verkligen sorgligt, "the handyman" var ju så söt och snäll! Ååååh, jag började gråta litegrann men kunde inte torka bort tårarna eftersom jag just hade målat naglarna. Jaja, vissa saker får man offra. Det andra avsnittet var awesome! Äntligen börjar folk upptäcka vilken galning dave är! I HATE HIM!

Tror att jag ska terrorisera boysen litegrann ;P Det är så roligt att skämma ut tobias inför hans kompisar! Mwahaha, jag älskar att vara äldst!!

Nu ska jag ut på en liten cigarett och fortsätta njuta av lovet! Taataa! :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

"Handyman" Eli var jättemysig.



Angående sleepoverpartys så funderade jag faktiskt på att anordna något sådant för min födelsedag. How 'bout that? Det vore verkligen supermysigt att ha en tjejkväll någon gång och bara prata tjejsnack.

2009-04-16 @ 21:36:11
URL: http://3daysawake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0