Sömnproblem

Tänkte lägga mig i tid idag. Det gick inget vidare. Tänkte slå av datorn och plugga. Det gick inget vidare. Tänkte göra massa meningsfulla saker. Det gick, ja ni fattar.

Hade det perfekt planerat. Jag skulle slå av datorn och plugga. Då kom jag just på att jag hade glömt kolla min mail, min facebook och massa bloggar. Så nu har jag kikat runt där jag "måste" kika och ska faktiskt plugga. Jo det ska jag! Jag lovar! På hederord! Okej, jag skojar bara, ska måla tånaglarna och läsa lite.

Och just som jag hade skrivit klart inlägget så lyckas jag på nåt jävla vänster trycka på "kryss" så att jag var tvungen att skriva om hela förbannade skiten! Fuck this shit!



 
Grease - Handjive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0