Tillbaka från vildmarken!

Är äntligen hemma! Eller, jag har varit hemma sen vid 3-tiden, men lillebror la genast beslag på datorn. Nu har jag äntligen lyckats nalla den!

Har ju varit i stugan i helgen. Det var väl trevligt, men lite jobbigt när mamma och mormor sitter och pimplar vin och svamlar. Lösningen på det? Man dricker själv vin och svamlar med dem! Skotern pajade, men vi fick låna nån grannes skoter så det var ju lugnt. Försökte pimpla men vi blev alla ff-are (fiskfittor) som morfar skulle ha sagt. Alltså, inte en enda liten firre! Nåja, jag klagar inte, hade ingen lust att döda nån stackars liten fisk. Jag drack varm choklad och tog det lugnt. Sedan fick jag tråkigt och gjorde herr glen (se bild nedan). Skönt att vara hemma iallafall.



stugan



herr glen



lillebror



matdags



spelade uno. mormor var lite på lyset och kunde inte se korten så pappa satte en pannlampa på hennes huvud.



pappa grillade



även mamma hade tagit en nubbe för mycket



pappa satte mig i arbete, så jag skottade upp en grillplats. det tog lång tid p.g.a att jag säkert tog mist 5 rökpauser



Nu ska jag kolla lite Harry Potter, taataa!

Kommentarer
Postat av: emma

haha - din mamma är så himmla kul!

2009-04-14 @ 13:19:25
URL: http://enelram.blogg.se/
Postat av: Amanda

skulle nog skratta om jag inte hade umgåts med dem i flera dar i en liten stuga. men kommer säkert skratta så fort mina psykiska sår som jag fick av den upplevelsen har läkt.





;)

2009-04-14 @ 23:07:45
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0