"Berätta 5 hemligheter om dig själv"

Hmm, har väl inga direkta hemligheter, och de jag har skulle jag inte skriva här! Men kan skriva fem saker som de flesta inte vet om mig!

- Jag är väldigt, väldigt mörkrädd. Behöver inte ens se en läskig film eller nåt, det räcker med att någon säger nåt om något obehagligt för att jag ska bli skraj. Som exempelvis när emma började prata om att det kanske stod en liten sametant och tittade på mig, då satte jag mig bokstavligt talat i hennes famn. Nej, varför skulle jag skriva det! Lillebror sover ju, jag är ensam! Uäääää! Panik!

- Jag är värdelös på att raka benen. När jag väl kommer ihåg att jag kanske borde göra det så slarvar jag! Men nu börjar det ändå bli kallt, så har antingen tjocka strumpbyxor eller jeans, och förresten så hoppas jag inte att någon stör sig på att jag har lite stubb. Fast det är ju vid ett sådant tillfälle som Robert Pattinson skulle kunna komma och vilja ha sex med en. Hmm, får nog raka dem iallafall.

- Jag är ett manga/animéfan. Nej, inte typ pokémon eller liknande, utan roliga, vackra, sorgliga, spännande, underbara serier som fruits basket, wolf´s rain, god child, naruto, love hina, chobits eller school rumble.

- Jag skulle nästan kunna ha en framtid som trädgårdsmästare. Tycker det är askul att plantera och sådant, brukar alltid fixa med blommor och buskar på gården. Det är rogivande och skönt med lite kroppsarbete!

- Jag fantiserar väldigt mycket. Bara när jag kollar film (inte första gången, utan när jag har sett den 2-3 ggr) så brukar jag föreställa mig att jag är med i filmen, antingen att jag är en av karaktärerna eller så hittar jag på en egen. Det här har jag gjort sedan jag var liten, och jag har svårt att sluta! Det blir som automatiskt att tankarna flyger iväg. Samma sak när jag läser böcker etc. Ibland så brukar jag också när jag är ute och röker tänka mig scenarion att jag är med i ex Project Runway, Top Model, From G´s to Gents eller annan serie. Vad som skulle hända, hur jag skulle bete mig, vad jag skulle skämta om eller hur bråket med en medtävlare skulle te sig.


Okej, där tappade jag ungefär hälften av mina kompisar. Haha, nej nu måste jag sova innan tanten tar mig! Ahh, varför tänker jag sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0