I wanna start a fight

Känner mig pissed! Är less, less, less! Har dessutom gått upp i vikt, kul, kul, kul! ELLER INTE!


In other news så har jag iaf kommit på lite bra teman tills jag fyller år (i oktober då). Tänker mig antingen Twilight eller Harry Potter. Okej, okej, jag är världens nörd. Men det hade varit awesome iallafall!

Haha, fick just ett sms. Letade efter telefonen i typ 5 minuter innan jag upptäcker att den är i min byxficka! *klantarsle*

Malin håller på att skicka lite bilder från lulekalaset så jag lägger upp dem snart. Nu ska jag nörda vidare, ciao!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Yey, kul att någon annan som inte är 13 också är nörd! Trodde jag var den enda, faktiskt.

2009-08-07 @ 10:54:04
URL: http://hundtrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0