Poor little spoiled girl

Ibland är jag bara bortskämd. Mor och far kom från stugan, jätteglada och blablabla. Jag på pissigt dåligt humör eftersom jag inte har några cigaretter eller pengar att köpa. Körde med "the guilt-game" tills mamma gav mig 100 spänn. Ska nu möta emma klockan 2. Tror att hon är på g för lite trash talk!

In other news, jag kanske går ut ikväll! Tänkte först att jag inte skulle, men kanske blir att dricka lite vin iallafall och bara ta det lugnt.

Jag hade verkligen INGENTING att göra igår. Satt och spelade "Sune och pussjakten" på datorn. Verkligen intressant, eller hur?

Nu ska jag lyssna lite på musik och vänta tills jag kan gå och möta emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0