Trött, tröttare, Amanda!

Är galet trött.  Hade Riskettan från 07:45 till 12 någongång. Det är jäkligt svinigt av dem att ta 600 spänn för det! Nåja, man fick ju fika iallafall..

Dålig uppdatering den här veckan, I know, I know. Men ingenting har hänt, så det var ju ingen större förlust. Eller i måndags så umgicks jag ett tag med Emma, då underhöll hon mig med sitt vackra gitarrspelande *hosthost*

 

Nu ska jag till mommo och vara där någon timme, blir trevligt :) Sedan blir det tacos med familjen och en lugn kväll med lite pluggande (yeah, sure) och läsning (har lånat Jane Austens bok "Emma". Har läst den på engelska, men tänkte att jag skulle läsa den på svenska också). Trevlig onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0