BLOGGTORKAN ÄR ÖVER!

Jeeej! Eller, känner mig fortfarande opepp om allt, men ska försöka tvinga mig att skriva. Sitter här hemma och väntar på pappa, han skulle komma för 20 minuter sedan! Ska övningsköra, så fort lille papi kommer. Det ösregnar ute, det är mysigt på ett sätt att sitta inne med en bit av gårdagens kladdkaka, småbråka med lillebror och kolla love hina. Har fortfarande inte alla avsnitt på dvd, men har hittat dem billigt på webhallen.se, så så fort mami kommer hem tänkte jag övertala henne att skänka 117 kr till mig (117 spänn för 3 dvd:er = FYND!!!!!!). Har inte varit i skolan på evigheter, har liksom tagit ut sommarlovet i förskott! Men men, nu är det ju sista veckan, och vad gör man då? Just det, inte ett skit! Så jag stannar nog hemma resten av veckan också! Har dessutom blivit fullkomligt besatt av criminal minds, har försökt att inte kolla den eftersom jag visste att jag skulle bli beroende av den! Ännu en serie som jag måste se! Idag är det dh, don't forget it!

Vad har mer hänt då...? Hm, har gått typ en mil i ösregn (förbannade hjampisjogg), har varit på kalas hos emma (hon var blair och jag var chuck) och JAG LÄNGTAR TILL P&L! Nu är det inte långt kvar, snart åker vi girls!

Nu ska jag terrorisera min lillebror och kolla lite mer animé! Taataa!



Kommentarer
Postat av: kim

Finally! Lite uppdatering!

2009-06-12 @ 15:27:14
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0