Här sitter jag och smeker mina ben

Hahahaha! Nej, skojar bara (interskämt). Vaknade halv 11, eller rättare sagt pappa väckte mig. Var tvungen att ringa till folktandvården, för jag skulle tydligen dit imorgon halv 12, men sist jag lagade en tand så hade jag ont i nästan två veckor. Har ingen lust att vara på peace & love med tandvärk! Hatar verkligen den där telefonsvarargrejen; Heeej..... och välkommen till..... folktandvården............ För att höra det på............. svenska............... tryck............ 1........... *pet* För att............... boka om eller........... avboka.......... tryck................ 1............ *pet* Vill du få en tid.............. för att bli........... uppringd.......... tryck.............. 1.............*pet* Vill du bli............. uppringd.............. klockan.................... 11.............05................tryck.................1..............för att bekräfta......................*pet* Vill du........... bli........uppringd........på........nummet..........0.........9.........8...........0..............*.............*..................*.................*..............*..........? Tryck................1..........för att.............bekräfta..........*pet* Vi kommer att............. ringa upp dig................. klockan..............11...........05................ på..........nummer................. 0.........9..............8..........0...........*............*...............*...........*..................*............... Tack för ditt samtal.

Herregud vilken tid det tog. Inte bara att ringa, utan att också skriva den där grejen. Dessutom ringde de mig först halv 12, vilka segon! Har hjälpt pappa att tvätta och sånt, sen diskade jag, åt en banan och kollade mumin på tv. Allt för att fördriva tiden ska på stan sen, måste göra ett emergency-kit till P&L.  Dessutom behöver jag nya solbrillor.

Ska hoppa lite studsmatta, wiiihii!


 <----- emma och jag med 17 ostbollar var i munnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0