Oh no I didn't!

Har just vaknat. Skulle följa med emma till tandläkaren halv 12. Och nu är klockan.... inte halv 12. Jaja, förhoppningsvis så är hon där iallafall! EMMA; om du ser det här, RING MIG!

Har beställt mina animefilmer! Jeeeeej! 24 h leveranstid, hoppas att de kommer imorgon då iallafall. Är trött, trött, trött och det känns som att jag inte orkar göra något idag. Hmm, jag undrar om någon stackars sate är i skolan? Tror inte att jag har nån lektion idag, men förhoppningsvis så har lärarna överseende med att det är sista veckan och att jag är trött. Men allvarligt, ingen är väl så dum att man går till skolan när betygen är klara och allt? Eller?

Farmor kom igår, hon stannar till söndag eller måndag. Kul, kul, kul! Har inte träffat henne på evigheter! Hon och papi äter lunch, men jag har ju nyss vaknat så ska nog bara ta en macka eller nåt. Jag vill ha mina filmer nu! Men det är inte så troligt eftersom jag skickade beställningen sent igår kväll. Men imorgon får de fanimej dyka upp.

Ska tigga lite pengar av pappa, har nästan slut på ciggis! Inte rikitg då men, snart! Ska slösa upp en till, taataa!



sue



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0