Är sterilitet ärftligt?

OH NO THEY DIDN`T! Seriöst, operatanten?! OPERATANTEN????? Till och med Caroline af Ugglas var bättre! Ibland hatar jag Sveriges befolkning och dess kassa smak! På text-tv stod det "malena ernman vann med den kitchiga låten La Voix". Visste inte att kitchig = KATASTROF!

Efter påtryckningar från allmänheten ska jag sluta "censurera" personers namn. Hädanefter skriver jag hela namnet.

Igår var jag på stan med min mor. Har köpt klänning och skor, + lite annat smått och gott. Sedan kollade jag melodifestivalen med Malin. Gick sedan en promenad med Malin och Emma. Följde sen med Emma hem, satt och kollade på bilder, rökte och sjöng melodifestivalenlåtar (som jag btw ALDRIG mer ska kolla på!)

(Okej, jag erkänner, så säger jag typ varje år).

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag.  Eller, ska nog umgås med Emma senare. Hade först tänkt gå och träna med Olivia, men sov så länge idag att det blir för stressigt. Nu ska jag ta en cigarett, bestämma vad jag ska ha på mig idag och föna håret. Hace un buen día!

Kommentarer
Postat av: emma

man säjer fan så VARJE år, det är helt sjukt!

2009-03-15 @ 13:15:53
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0