Die Glocalnet, die!

Internet (och hemtelefonen) har inte funkar på heeeela jävla förra veckan. Så i fredags kom en gubbe från Glocalnet för att fixa det, och vad gör han?! VAD GÖR HAN?! Han fixar BARA hemtelefonen! Jag vart förbannad och stack till stugan med familjen. Kom hem igår och nu sitter jag i macsalen i skolan och skriver. Egentligen har jag Arrangering och Komposition och ska jobba med stämmor och grejer, men jag måste ju ta tillfället i akt och skriva ett blogginlägg ^^

I torsdags åkte jag skoter och grillade med o, t och t, det var trevligt men kallt. I onsdags köpte jag och e vaniljglass, chokladpudding, jordgubbar och daimchoklad och kollade Grey´s Anatomy. Det var UNDERBART!

Nu ska jag kolla bdb och lite annat innan jag börjar jobba ;b

Kommentarer
Postat av: malin

mandis, jag får allvarligt damp när du inte skriver ut namnen på personerna!!:P haha börja med det är du snäll! :b vem sjutton är t ? inte tommy utan andra t:et?! :b

2009-03-10 @ 14:02:58
URL: http://malinsofiejonasson.blogg.se/
Postat av: a

that´s a secret I´ll never tell...



xoxo, Gossip Girl





HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

2009-03-10 @ 22:16:15
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0