Fredag

Har varit en jobbig vecka, både fysiskt och psykist. Fysiskt p.g.a. alla Grease-rep, psykiskt.. ja det fick jag väl inte skriva. Skulle ju inte skriva något mer om dig. Men vet du vad? Jag lyssnar inte på personer som bara går iväg och skriker. Fel att våga föra en diskussion för en gång skull?? Nåja, har bestämt mig, vill inte ha något att göra med omogna personer. Du och jag är på helt olika nivåer. Och vet du vad? Alla andra har lagt ner "sliret" för flera år sedan, det är bara du som är kvar i fjortislivet.

Jag har läst ut boken!! Åh, jag grät som en liten unge, den var sjukt bra! Kan knappt vänta tills Emma kommer tillbaka från luleresan så att vi kan prata om den!

Kom på att jag fortfarande inte har laddat upp några bilder från min ArrKolektion, så här kommer de:







Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Ska plugga, kolla film med lillebror och kanske spela tv-spel. Nu ska jag ut på en cigarett, hejdå!

Kommentarer
Postat av: kim

Du är snygg, snygg, snygg!

2009-03-26 @ 09:58:44
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0