Home Sweet Home

Har aldrig varit så glad över att vara hemma! Jag är helt slut. Dagen började klockan 7 då jag klev upp och åt en ostmacka och mjölk till frukost. Sedan körde mamma mig till skolan, så jag kom dit redan halv 8. Jag passade då på att plugga till psykologiprovet. Klockan 8 hade jag provet, det gick väl sådär.. Vågar inte gissa hur bra/dåligt det gick, jag gissar ändå alltid fel! Hade sedan piano och gitarr, pianot gick bättre än gitarren p.g.a. att jag hade glömt guran hemma. Jag vet inte vad det är med mig, jag har kännt mig vimsig de senaste dagarna. Nåja, har ju faktiskt ganska mycket att göra. Anyway, jag åt lunch (äckelpäckelmat), hade gehörs och musiklära där vi tävlade (blir nervös av tävlingar) och sedan stack jag till nautilus med o. Det var jätteskönt att träna! Har ju inte gjort det nu på ett tag, så det kändes.. När jag kom hem gjorde jag en banansmothie och tog en macka, det var gott. Ska nog bara ta det lugnt idag och plugga lite, för sen ikväll är det ju Grey´s Anatomy! Woohoo, har längtat hela veckan! Nu ska jag ta en cigarett och läsa lite. Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0