Snart dags!

På tisdag är det dags för första greaseföreställningen! Jag börjar bli lite nervös, tänk om jag glömmer bort stegen?! Eller om jag ramlar eller något? Oj oj oj, det här kommer sluta illa, jag känner det på mig!

Idag har jag umgåts med Kim, vi har spelat gitarr, ätit pizza och pratatpratatpratat! Mycket trevligt. Ska nog kolla Gossip Girl med Emma sedan, då måste man ju nästan köpa en liten chokladbit ;)

Igår var jag, Kim, Mimmi och Miriam hos Minna och grattade henne. Robin, Hanna och Ida var också där. Det var jättetrevligt, och tårtan var underbar! För att inte tala om pajen! Mums, jag ryser av välbehag! Sedan på kvällen kollade jag och lillebror Robinson och smaskade på lite lördagsgodis, väldigt mysigt måste jag säga.

Imorgon blir det Grease-rep hela dagen, kommer vara helt slutkörd. Föreställningar för allmänheten onsdag/torsdag klockan 19:00 på folkets hus, be there!

Imorgon ska jag färga håret, måste ju vara fin till föreställningarna! Håll tummarna för ett lyckat resultat, det kommer jag göra iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0