Valborg är över!

Och jag har varit nykter! Typ, eller på tordagen iallafall. I fredags satt jag och malin ute, vi drack, pratade, skrattade och drack litegrann. Men det räknas inte, drog ju inte direkt på någon fest. Det var skönt att bara.. vara. Igår njöt jag av vädret med emelie, sedan promenerade jag och malin. Idag har jag olivia och malin (igen ~.^) kollat film. Den hette "The Reaper" och var skitskum och skitläskig! Malin och olivia tävlade om vem som kunde skrika högst medans jag gömde mig bakom kudden (inmosad av malin givetvis) ;). Haha, har varit en schuukt mysig helg! Ska umgås med lilla emma senare, she´s back from the big city! (Btw, jag hatar Big!)

Ska lägga upp lite fula bilder på mig och malin senare så fort jag hittar kabeln till mobilen. Nu ska jag laga mat och jäsa framför tv:n ett tag. taataa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0