Godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga glatt..

Inte för att en enda liten fågeljävel (ja, jävel, jag är rädd för fåglar!) låter. Sitter nu och kollar Vakna med the Vocie. Ska snart gå förbi emma, får ju sjuss med hennes pappa. Åt världens brakfrukost (tunnbrödsmacka, juice, två rostade mackor med ost, två glas mjölk, en skål havregrynsgröt och en kopp kaffe). Jag som aldrig äter frukost! Men ska det va så ska det, kan ju inte göra superbra ifrån mig på provet utan lite energi! Ska ta med en flaska så att jag kan fylla den med vatten, och kanske en frukt. Kommer ju bli en aning hungrig! Måste röka och gå på toaletten också, vet ju inte om vi får någon paus. Ikväll ska klassen se Amadeus i aulan. Wedis skulle fixa snacks, kanske ända köper lite godis. Nu måste jag kila, ska sminka mig lite så att jag inte ser så trött ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0