I did it!

Är hemma. Håller på att tvätta och städa och sånt. Lagar dessutom lite lunch. Jäklar vad jag är duktig idag! Har körlektion senare, vid 2-3 tiden. Måste verkligen kolla upp när det är så att jag inte missar det! Ikväll ska vi ju som sagt kolla film, blir säkert trevligt förutom att stolarna i aulan är sjuukt obekväma.

Ja, ja skulle ju skriva om hur det gick på np. Provet startade 10 över 8, man fick välja mellan 8 olika ämnen att skriva om. Jag valde att skriva en krönika om "Pinsamma föräldrar", har ju en del erfarenheter på det området ;)

Man hade ju 5 timmar på sig, så skulle alltså ha varit klar senast 10 över 1. Jag hade kunnat skriva det där på en timme, men jag ville inte gå iväg först, och det kändes så konstigt att gå efter en timme när man hade 5 på sig. Lyckades iallafall dra ut 12 sidor ur röven och var klar 10 i 10.

AAAH! Pastan kokar över! Måste kila!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe va duktig du är ;)

2009-11-18 @ 12:34:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0