Mmmmhmm, Trippel Chokladrippel!

Finns inget bättre än att komma hem och ta för sig av Icas asgoda chokladglass! Underbart!


 

Okej, det där såg ju inte speciellt aptitretande ut, men det är svingott iallafall!

 

Idag har jag haft ensemble. Egentligen skulle jag ha historia och körrep också, men jag och sara drog på stan istället. Vi tog varsin kladdkaka på safari också (guuud vad jag är onyttig!) Sedan köpte sara ett monopol - sverige. Vi drog hem till henne och spelade någon timme. Gissa vem som är the master of destruction? Rätt gissat; JAG VANN! Hahaha ^^

 

Ihelg ska jag bara ta det lugnt, äta gott, sova gott, umgås med roliga människor och kolla någon criminal minds säsong. Nu ska jag börja förbereda middagen, mamma kommer snart hem. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0