Sunday, bloody sunday

Har kollat vem vet mest hur länge som helst. Hur fan kan de missa frågorna om Jonas Gardell och musikinstrument, men kunna typ massa kemiska betäckningar och shit? Jaja, whatever.

Ikväll ska jag till Kim, vi ska dricka någon kopp te, prata och ta det lugnt. Det var ett tag sedan, så det blir trevligt! Nu ska jag snart kolla Grey´s reprisen, missade ju halva i onsdags eftersom jag kollade film då.

Igår gjorde jag nada, det är ju så kul att vara bakis. Man är verkligen på topp! Är ganska seg idag också, men det beror på att jag inte har gjort någonting förutom att äta och kolla tv (någon annan som såg transformers igår? har sett den en gång tidigare, jag älskar den filmen!)

Nu har jag ingenting mer att skriva om, hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0