Lördag

Vaknade halv 11 av att mamma väckte mig och sa att hon skulle... ja, det kommer jag inte ihåg. Antagligen på stan eller liknande. Ikväll tänkte jag umgås med malin, hon skulle ringa när hon kom från stallet. Hon kommer antagligen tjata om att jag ska jobba på gotland nästa sommar. Bara jag fixar ett jobb och boende (som inte kostar skjortan) så är jag helt klart på! Kan ju inte bara sitta och fundera vad jag vill göra, måste ju prova på lite olika grejer. Dock så hade jag gärna viljat resa till sommaren, men kanske tar det senare. Bättre att jobba och tjäna pengar. Hoff, jag måste verkligen fundera på det här. Nåja, jag har tid.

Det är kaaallt ute, men som tur är ingen snö. Det är så svårt att klä sig, för kallt för strumpbyxor/klänning, men samtidigt för varmt för att ha på sig vinterjackan. Stannar nog inne istället, skulle behöva tvätta och städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0