Oj, vad pinsamt...

Kollar Roast på Berns. Cecilia nånting nånting har just malt på om hur dåliga alla ståuppkomiker är. Om hur pinsamma, barnsliga de är osv osv.. Ursäkta, skulle inte de roasta Markoolio? Tror nog inte att hon får vara med fler gånger.. Inte enligt min åsikt iallafall.

Är svintrött. Har haft prov i körkortsteori idag, det var jobbigt med alla förbannade kryssfrågor. Fast det är ju iochförsig lättare med svarsalternativ än utan.

Guud, jag känner mig superseg. Har nog spelat för mycket tv-spel. Ska kolla klart Roast, om jag orkar. Zzzz..

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag ska göra någon liten text åt morsan tror jag :-) Eller skriva hennes namn typ. Sen blir det väl säkert mer när man har råd igen ;) Jaha, bra! Då skiter jag fanimej i att plugga.

2009-10-20 @ 09:10:12
URL: http://emiliasiira.blogg.se/
Postat av: spiderchick

tack för snäll comment =)



Jag kan skriva ett inlägg om hur vår skrutt sover =)

2009-10-20 @ 10:17:34
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0