Han måste gå vidare, han måste gå vidare...

Har gått runt och sagt ovan nämda mantra i snart en timme. Det är  typ 50 minuter kvar innan sanningens minut: ska niklas gå vidare??? Herregud, jag beter mig som en fnissig tolvåring. Men han är ju sååååå söt!!!

Sitter nu och kollar Svenska Hollywoodfruar med mamma. Shit, Anna Anka är ju totalt galen!!

Imorgon börjar jag 8, jobbigt. Måste jobba också, lite tungt men vad gör man inte för lite extrapengar? de är de där jävla cigaretternas fel, tycker att 50 spänn/paket är alldeles för dyrt!

Nu ska jag ta en liten cigarett och sen göra en kopp te. Kanske läser nån blogg, måste ju fördriva tiden till klockan 20 i 11! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0