Friday night and the lights are low. Looking out for a place to go.

Idag har jag pratat projekt och druckigt kaffe med wedis, ägt gitarren på ensemblelektionen, handlat på kvantum med pappa, varit med olivia på stan där vi åt lunch på safari, köpte underkläder på lindex och åt mjukglass från godisgruvan (jag tog chokladsås och mini-maräng, olivia tog noisette-sås och tuttifrutti-strössel), sedan jammade jag lite hemma - både gitarr och piano, skrev på projektrapporten, promenad och inhandling av godis med emma, middag bestående av kycklingsallad med lillebror, mer projekt, tv-spels-spelande med lillebror (tekken) och nu ska vi spela ssx och star wars, kanske kolla en film senare. Eller inte. Får se. Har varit en bra dag!

Imorgon blir det mer projekt, ja, blir nog att ägna hela dagen åt det. Förutom vid middagstid, då ska jag och bror äta ute någonstans. Thai? Kina? Något hamburgerställe? Det får vi se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0