Godmorgon mina sötisar

Vaknade faktiskt; hör och häpna - klockan 10. Har filosoferat och läst litegrann, ätit frukost (gröt, juice och rostbröd) och nu  har jag ingen aning vad jag ska göra med all tid. Tänker nog gå förbi arbetsförmedlingen idag, nu har jag faktiskt haft tillräckligt med semester. Vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv, och ännu mindre vad jag vill vara för person. Det behöver jag ju i och för sig inte fundera ut nu. Men det skulle kännas bättre om jag hade någon form av plan, en endaste liten idé vad jag vill göra. Djupa tankar så här tidigt på dagen.

In other news så ska jag kila på stan med olivia, emelie och emma (ska dock inte slösa några pengar), sedan kanske laga lite middag och kanske köra en omgång ffx.

Kommentarer
Postat av: kim

vad har du för planer?! :)

2010-08-03 @ 21:49:51
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0