Me gusta/no me gusta

Jag tycker inte om att vara sjuk. Men vem gör det? Jag tycket inte om när internet tjorvar (har äntligen lyckats komma in på blogg.se, får se hur länge det varar), vilket inte går bra ihop med sjukligheten. Jag hade ju gärna spenderat massa tid på the world wide web, men nehe, det är bara en av många saker som förvägras mig nu.

Jag tycker dock om ffx-2 och mentos, bra böcker, romantiska komedier och musikaler. Det är enda fördelen med att vara sjuk, man är tillåten att göra meningslösa saker.

Nu orkar jag inte irritera mig på datorn längre, ska slötitta på tv.

Kommentarer
Postat av: emma

BLOGGA!BLOGGA!BLOGGA!

2010-09-14 @ 03:33:08
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0