Pick me. Choose me. Love me.

Typ det sorgligaste någonsin i grey's anatomy (eller nja, iallafall i säsong 2). Idag (eller rättare sagt igår) träffade jag massa lirare från estet. Vi åt på thai (nudlar, räkor och nötter) och sedan gick vi till Johannes och kollade jubileumsshowen på dvd. Var roligt, nostalgiskt och faktiskt lite sorgligt. Imorgon eller på tisdag får jag mina jobbpengar, yes! Välbehövt, jag har knappt någonting kvar (och jag vägrar nalla från sparkontot) (nalla, hah, vilket sött ord). Är lite trött, men har målat tånaglarna så kan inte sova än. Kollar in lärarutbildningar på umeå universitet och LTU. Jag vet, wtf?? Have I gone mad? Kanske.

Kommentarer
Postat av: Sanfear

Om du väljer LTU så kan jag ta väl hand om dig ;) Du har inte blivit galen, du har snarare tagit dig själv i kragen tillsammans med det sunda förnuftet som de flesta mäånniskor saknar these days! Eller något, vi synes.

2010-08-25 @ 15:11:20
URL: http://sanfear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0