Charlie

Stå ej och gråt vid min grav.
Jag sover ej. Jag gav mig av.
Jag är tusen vindar över sjön.
Jag är silverglittret i snön
Jag är solsken över mogen säd.
Jag är stilla regn i höstens träd.
När du vaknar i morgonens vila
är jag tysta fåglar som ila
i cirklande flykt över vatten.
Jag är milda stjärnor om natten.
Stå inte vid min grav och gråt.
Stå ej och sörj vid min grav.
Jag är ej död. Jag gav mig av


Vem ska nu skälla som en galning när jag knackar på? Vem ska jag kalla för minigrisen? Vem dreglar nu över min godispåse? Vem är nu världens sötaste vovve?

Jag beklagar sorgen emma.

Kommentarer
Postat av: emma



2010-12-09 @ 23:11:01
Postat av: malin

<3

2010-12-12 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0