Alla ♥-Dag

Hade helt glömt bort att det var den 14/2 idag! Och hur firar en sån awesome person som jag denna kärleksfulla dag? Jo, med criminal minds och en skål nesquickpuffar och mjölk såklart!! Jag och emma tog en promenad tidigare, satan i gatan vad det blåste! Nu ska jag käka, blir gourmetmiddag; pastasallad med fetaost och massa massa grönsaker. Kvart över 6 hämtar malin upp mig, ska åka på konsum och sen.. ja, det får vi se. Iallafall, ha en fortsatt trevlig alla ♥-dag! (Även fast jag tycker den här dagen är extremt töntig och bara något handeln har hittat på för att man ska slösa pengar på onödigt krimskrams, typ nallebjörnar och choklad. Fel att visa sin uppskattning jämt, och inte bara genom att köpa en 50-kr hjärtformad chokladask. Jäklar, nu vart jag sugen på choklad!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0