Huvudvärk och dans

Vaknade upp idag med världens migrän. Kul. Skitkul. Jag garvar verkligen ihjäl mig. Har legat hela dagen i ett mörkt rum och tyckt synd om mig själv. Blev lite bättre senare på dagen, men hade fortfarande ganska ont. Vart iallafall så pass bra att jag kunde kolla första avsnittet av Lets dance! Tycker verkligen om det programmet, och jag skiter i alla som bara "ahmen det är för typ klimakterietanter", screw you! Bra koncept och massa roliga människor. Om inte annat så får man sig ett gott skratt av "Peppe-kopiorna" (ja, jag menar bygglovsgubben). Är i princip bra nu, ska ta en cigarett och äta en fruktsallad.

Jag blev väldans danssugen (inte av migränen, utan av Lets Dance såklart!) och ja, jag vet att jag skrev att januari skall bli alkoholfri, men jädrar vilket sug jag fick att gå ut och shaka! Nu är det ju lite sent påtänkt, så jag ska vila upp mig nu och kanske köra nästa helg (om jag får med mig någon). Eller så är jag nykter. Eller.. Äh, jag vet inte, den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är självklart på näsa helg. Hähä.

2010-01-09 @ 16:00:07
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0