De 7 dödssynderna

Lättja: Har legat på soffan hela dagen. Verkligen, jag snackar om hela dagen. Har gått upp tre gånger; för att svara i telefon, för att gå på toaletten och för att hämta choklad.
Frosseri: Säger bara: chokladen
Girighet: Mycket vill ha mer och fan vill ha fler. Just nu skulle det sitta fint med lite cash. Snabba cash.
Lust: Lustar efter mer choklad.
Avund: Är avis på alla som inte håller på att hosta ut lungorna.
Vrede: Jag är sjuk. Behöver jag säga att jag inte är överlycklig över det?
Högmod: Hmm. Nej. Ingen som ligger i pyamas med chokladfläckar, fettigt hår och är allmänt kallsvettig kan känna högmod.

 

6/7. Inte illa. See ya in hell folks!

 

 






Undrar det är i jordens mitt? Måste man fixa eget färdmedel, eller kommer det på köpet? Jag menar, tåg är ju så dyrt idag. Och jag är inte 100 på att SJ kör förbi jordens mittpunkt. Fast det kan man ju tro ibland, så mycket förseningar som de har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0