Fredag

Vaknade upp idag med fruktansvärd huvudvärk, ont i kroppen och speciellt magen. Kunde inte gå till skolan. Jag tog en järntablett och drack ca 1 liter vatten, sedan somnade jag om. Vaknade igen, och mådde bra! Måste ha haft järnbrist. Nu sitter jag hos Viktor, har just kommit hit. Han är dock inte här, han springer väl runt och gör ärenden. Sitter och lyssnar på Broder Daniel och gosar med hans katt Siri. Ikväll blir det fest och utgång till malmia. Får se vilken tid jag kilar förbi Kim. Nu kom Viktor, ska socialicera mig med honom.

Förresten; Criminal Minds igår var AWESOME!

"- Does it hurt?
- If 
it means my hole body, then yeah."

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0