I´ve done it. I´ve become a summoner!

Eller nej, det har jag inte. Dock har jag varvat ut FFX, och har nu letat som besatt efter FFX-2. Hittade massa begagnade, men till slut så hittade jag spelbutiken.se. Måste dock vänta två veckor, den finns inte i lager än. Nåja, behöver nog en tv-spelspaus.

Alla gör det. Samma dag borstas det, tas med tandtråd och flourtabletter slängs in i munnen. Allt för att dölja att man är kass att hålla efter sina tänder. För en gång skull lyckades jag, kan också bero på att jag skippade morgonciggen innan besöket. 8:20 imorse satt jag placerad i en av mina hatstolar: tandläkarstolen. Den är ju ganska bekväm, det är inte stolens fel att jag hatar den. Nej, det är allt borrande, slipande, röntgande, ja allt vad nu tandläkaren gör för att misshandla mina tänder. Eller något sånt. Tack och lov hade jag inga hål *puh*. Dock var det sista gånger jag fick besöka tandis gratis. Damn.

Ja, vad har hänt i mitt liv då? Jo, jag och olivia såg ju Snabba Cash i tisdags, den var mycket bra. Måste läsa om boken, är alldeles för länge sedan jag läste den!

Igår var det lite filmtajm med emma, vi såg "The Blind Side" med bl a Sandra Bullock. Jag grät bara en och en halv gång (om man inte räknar den gången när vi först kollade trailern). Superfin film!

Gårdagskvällen spenderades hos mormor som fyllde 79. Massa kramar åt henne! Åt supergod tårta, önskar att hon fyllde år varje dag, hennes tårtor är bäst!

Nu ska jag äta lunch, sedan blir det att umgås med folk.

Och inte att förglömma: Criminal Minds ikväll! Såg reklamen för avsnittet "-We think she collects dolls", kommer nog bli sorgligt.

Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0