Saker jag älskar och hatar just nu

Älskar:
- Min mamma som är supergullig och köper garn åt mig.
- Min pappa som är så duktig och har fått nytt jobb.
- Lillebror. Därför.
- Apelsiner. Bara som de är eller ännu hellre juice. Spelar ingen roll om den är färskpressad eller köpt, bara jag slipper fruktköttet är jag glad.
- Att sticka en halsduk.
- Att läsa underbara noveller av okända människor.
- Blueside av Rooney och Running up that hill av Placebo



Hatar:
- Att Willy är kvar i Let´s Dance.
- Slemhosta.
- När internet tjorvar.
- När man råkar lägga till en maska mitt i stickningen och måste riva upp och göra om.
- Att allt känns meningslöst. Egentligen. What´s the point?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0