Tjeeeenamoss alla pyamasdiggare och toffelhjältar!

Godmorgon världen. Vaknade, hör och häpna; halv 10! Hade ställt klockan för att ha en snoozemorgon, men nej, kände mig förvånansvärt pigg. Har börjat förstå det nu; jag har LOV! Fyfan vad skönt. Sitter här i rosa nattlinne, grön munkiströja och mormors gamla lila mjukisbyxor. Kan inte bli bättre.

Ja, vad är planen för idag då? Hmm, just nu ska jag mysa lite framför tv:n. Om någon vill hitta på något, ring mig! Dock så har min mobil inga batterier, så vill ni ha tag på mig så är hemtelefonen the right choice! Känner mig aspepp på livet, tror att det är vetskapen om att jag inte behöver gå till skolan på EVIGHETER (eller en vecka då).

Nu ska jag fortsätta njuta av söndagen (njuta av söndagen, det brukar jag aldrig kunna göra! lov=love)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0