Oyasuminasai

Hade revyträning idag, roligt som alltid. Träffade dessutom sara för första gången på länge, alltid kul att träffa gamla klassisar. Kvällen spenderades med tre criminal minds avsnitt (först det som visades på tv, sen ett nytt som kommit ut i usa och sist ett avsnitt från säsong två, bara för att jag hade tråkigt). Imorgon blir det att åka på stan tidigt med far och bror. Tobias behöver nya skor, pappa är där för att betala och jag ska med eftersom de båda är värdelösa shoppare. Sen möter vi upp mor min för lite lunch/fika. Myys! Pappa har dessutom utlovat en god middag, dock vet jag inte vad det blir ännu. Men han brukar ha bra smak (hmm, kom just att tänka på när han för inte så länge sedan serverade levergryta till middag. Hmm. Kanske borde försäkra mig om morgondagens meny och förbereda mig på att beställa thaimat).

Nu säger jag godnatt, ska bara läsa lite först. har dock svårt att bestämma mig, har två olästa böcker i min bokhylla. Båda av Danielle Steel. Vilken blir det; Huset på Hope Street eller Våga språnget?? Spänningen är olidlig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0