Torsdag

Idag var det revyträning. Roller tilldelades och sketcher övades, allt som allt var det en riktigt trevligt stund (som vanligt förstås). Imorgon blir det möte med micke på miroi, sen körlektion (om jag hinner), sen kanske lite häng med emma och klockan 19:00 bänkar jag och olivia oss framför bioduken; it's Pottertime!

Längesedan jag gjorde en lista, so here it comes!



1. Vad heter du? Amanda Josefina Pallkvist
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Regina Phalange eller Princess Consuela Bananahammock
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Josefin, Alexandra eller Mathilda
4. Vilket stjärntecken är du? Våg
5. Vilken årgång är du? 1991
6. Vart bor du? Kiruna
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 3
9. Vart skulle du vilja bo? Inte här
10. Vilken skolklass? Ingen, dock går jag en serviceutbildning
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Ingen aning, men bara jag är lycklig


UTSEENDE


1. Hur lång är du? 168,5 ungefär
2. Hur mycket väger du? Man ska inte fråga en kvinna om hennes vikt!
3. Hårfärg och frisyr? Rödbrunt, självlockigt, snedlugg
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Helheten, ögonen, läpparna, håret, mina händer, mina axlar
6. Minst nöjd med? Skulle väl vara magen. Och fötterna
7. Skostorlek? 40
8. Glasögon? Ja, men använder nästan alltid linser
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej


FAVORITER

1. Filmer? Oj. Älskar filmer. Har ingen direkt favorit, har sett sjukt många bra
2. Låtar? Det ändras varje dag
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Vatten, apelsinjuice, cola, tacos, fisk och skaldjur
5. Djur? Rysk stäppsköldpadda
6. Färg? Lila
7. Parfym? Älskar Britney Spears parfymer. Mums
9. Ämne i skolan? Går inte i skolan, men gillade svenska och musik
10. Sysselsättning? Umgås med mina nära och kära, böcker, teater, musik, tv-spel


DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? lite större än mittemellan
2. Vilken färg på tapeterna? Gulbeige, blå, röd, orange, lila, guld
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Alla färger
4. Vad vill du ändra där inne? Önskade att det var mer städar
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja
b) Video/dvd? Nej
c) Dator? Ja
d) Stereo? Ja
e) Telefon? Bara mobilen
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Har två fönser. Ser gården, buskar, två bilar och massa snö
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, läser, sitter vid datorn, kollar tv
8. Favoritpryl i rummet? Datorn, bokhyllan, garderoben (den är ful men har ett bra innehåll), mina jättekuddar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0