Fredag

Sitter och kollar idol och väntar på malin. Medan jag ändå inte har mycket att göra tänkte jag ge ett litet tips, eller två (samt visa upp en del av kvällen outfit).


L'oreal Paris Glam Shine Reflexion läppglans. Brukar inte gilla läppglans, använder nästan bara läppstift, men fick den av mor min, och jag har blivit kär i den! Som de flesta läppglans finns det viss risk för kladd, men oj oj oj vad fina läppar man får!

Isadoras Cream Powder Foundation. Har ganska dålig hy som lätt blir röd, men denna foundation sitter och täcker bra. Dessutom blir inte hyn fetare (vilket min ofta blir av flytande underlagskräm). Kanske inget för folk med supertorr hud eftersom effekten kan bli något "krackelerad" om man tar för mycket.




Kommentarer
Postat av: kim

Sv: Vet inte när, men jag kommer att komma till Kiruna någongång iaf :) Kanske till nyår?!

2010-10-22 @ 23:13:43
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se
Postat av: Sanfear

Har också något sådant läppglans någonstans, tyvärr delar jag inte samma känslor för det :)



Huhu, blir svårt för mig att finna bra underlagskrämer bla bla. Finnar, fet hy och torr hy i en enda röra. Jag är nog ett hopplöst fall, men bra att du har hittat en bra foundation. Jag använder mig av mineral foundation ^^ De dyra jävlarna!

2010-10-24 @ 21:54:44
URL: http://sanfear.bilddagboken.se
Postat av: Amanda

Sanna: Det har tagit mig flera år att hitta en bra foundation (som inte kostar skjortan). Jag förbannar mina föräldrar för att de har fet hy, och såklart för att de har fört vidare det till moi!

2010-10-25 @ 00:25:17
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0