♥☺♥☻♥

Kärlek. Humanitet. Mångkultur. Acceptans. Musik. Kramar.

Vad är livet utan det? Hur långt kan man dra främligsfientlighet? Var går gränsen? Vad är tillåtet och vad är inte det? Betyder detta slutet för rap, anime och pizza? Måste jag bränna upp mina pashminor från afganistan? Eller är det bara människorna som inte är tillåtna? Är jag och min familj tillåtna eftersom vi har rötter i finland? Är en svensk som har konverterat till islam tillåten? Varför ska man begränsa det överhuvudtaget???

Var tog allt det fina vägen?

Kommentarer
Postat av: emma

zlatan, josef fares, adam tensta, farzad och ramin, parisa amiri, söta killen som spelade gitarr och sjöng "ingen människa är illegal", socialdemokraternas partisekreterare, sami al fakir (såå jävla snygg!) samt hans bröder och pappa, han var en gång med i "halv åtta hos mig" han var skitrolig, jonas hassen khemiri.



kebab, pizza och vattenpipa.



HJÄRTA

2010-09-21 @ 21:43:41
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0