Lördagen spenderades...

..först med tv-spel och matlagning med lillebror. Vid sju kom miriam, emma och lotta förbi. Vi mös, lyssnade på musik och jag drack likör. Stack till Landströms vid halv 11, drack någon öl, lotta försvann och jag och miriam köade i evigheter till toaletten. Vi fortsatte sedan till Trädgårn där vi hängde med miriams bror och hans kompis, drack lite mer öl (som var äcklig btw) och träffade på old classmates. Agges kommentar att han var så glad att se mig att han blev sexuellt upphetsad gjorde min kväll (hahaha, skrattar fortfarande)! Victor Mattsson underhöll med svensk progg och punk, var lite rädd att miriam höll på att få en stroke av lycka. Kvällen avslutades på empes innan det var dags att gå hem.

Kommentarer
Postat av: emma

victor mattssons session var LITE för mycket vänster propaganda för min smak.

2011-04-17 @ 14:25:12
URL: http://enelram.blogg.se/
Postat av: kim

Amanda, jag kommer också dö av upphetsning när jag ser dig ;)

2011-04-19 @ 08:28:40
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0