Året var 1996...

Jag var fem år gammal och årets julkalender var mysteriet på greveholm. Den skulle visa sig vara den bästa julkalendern någonsin. Jag tyckte lillan var superhäftig, sean och staffan var jättefestliga, jag ville ha en egen sprak och jag var dörädd för greven. Idag upptäckte jag att nämnda kalender visas klockan 9 på mornarna på barnkanalen. Givetvis orkar jag inte kliva upp så tidigt varje dag, så jag tog mig friheten att ladda ner alla avsnitt. Dock så har vi hela serien på vhs, men givetvis har vi ingen fungerande videospelare. Damn. Nåja. Nu ska jag börja kolla Mysteriet på greveholm och njuta!





Kommentarer
Postat av: emma

bästa!

2011-02-23 @ 17:27:51
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0