GAAAAAAAAAAAAAH!

Ja, idag har jag kollat avsnitt 14 av criminal minds. Var fullkomligt lycklig i 43 minuter. Sedan insåg jag att jag måste vänta en vecka på nästa avsnitt. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU......................DGE. Vad händer med Prentiss??? Va?! Hur fan kan de tvinga mig att sitta på nålar en vecka??? In other news har jag skrivit ännu ett klagomål till cbs, tänkte lägga upp det, men vill inte spoila storyn för er. Men det var hur som helst mest om hur den nya karaktären suger och varför de kickar alla kvinnor från serien. Gör er av med David Rossi, ingen gillar honom iallafall.


The perfect team :'(



Kommentarer
Postat av: emma

prentiss <3 slutar hon slutar jag att kolla

2011-02-11 @ 00:21:35
URL: http://enelram.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, det är ju redan klart att hon slutar. Tror att avsnitt 17 eller 18 är hennes sista. Joe mantegna (rossi) skrev på sin twitter att avsnitt 18 ("Lauren", Matthew Gray Gubler regisserar) är superjobbigt. Det får "100" (när haley dog) att se ut som en picknick... Gaah.

2011-02-11 @ 03:09:17
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0