Måndag

Dagen började med samtal från mor som sa att lillebror spytt. Jaha tänkte jag och somnade om. Ungen fyller liksom 16, tror att han klarar av att spy på egen hand. Jag menar, lika bra att han övar sig. För hur många har aldrig haft en dålig fylla? Skämt åsido så klev jag sedan upp för att spela lite tv-spel med kräket (som för övrigt mådde hur bra som helst). Spyattacken berodde nog snarare på 25 liter läsk (eller liknande) istället för magsjuka. Anyway, större delen av dagen ägnades åt olika ff-spel. 7, X och X-2. Yeah, like you care. Tog en promenad och kollade sedan hp5 med kräket. Hängde sedan medan malin städade. Gölligaste var nog malins tjut av kärlek (iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih) i bilen på väg hem. Nu ska jag rosta en macka, koka en kopp te och placera mig framför en bok. That's true love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0