En *liten* lista

Vilken färg har dina skor? - Hehe, vilka av dem? Har inga skor på mig just nu, men de jag använder två par mest, ett par svarta och ett par lila.


Hur många sms har du skickat med din telefon? - Orkar verkligen inte räkna, ca 500 kanske?

Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Fanny

Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - malin, mamma, pappa, olivia, emma, miriam, robin, emma, lillebror, björn, emelie, micke, sara, okänd, viktor, dolt x2, johannes

Vilka namn finns i din smsinkorg? - Ehm, alla jag skickat sms till senaste halvåret. Det orkar jag verkligen inte räkna upp!

Vem kysste du senast? - Schhh, it's a secret! ;) (hahaha, ärligt kommer jag inte ihåg)

Vem kramade du senast? - Idag har jag bara kramat mamma

När såg du din bästa vän senast? - I förrgår

Din favoritfilm? - Alla hp-filmer, dirty dancing, lilla sjöjungfrun (mobbas inte!)

Din favoritlåt? - Oj, svårt, just nu lyssnar jag på revylåtar och gamla estetlåtar (är supernostalgisk) har ingen direkt favorit

Bär du på en stor hemlighet just nu? - nej

När vaknade du imorse? - Vid 11

Gillar du hästar? - Ja!

Har du ett turnummer? Vilket? - 4

Vem hade du velat träffa just nu? - Emma, så vi kan kolla glee!

Vilket är det bästa året hittils? - Alla år har varit bra på sitt sätt

När drack du alkohol senast? - Förra veckan på onsdagen tror jag

Är du en rökare? - Ja

Föredrar du snus eller rökning? - Both

Vad heter du i mellannamn? - Josefina

Har du en blogg? - Ehm, hallååå??

Vilken klass går du i? - Ingen

Ditt favoritband? - Modest mouse, the hives

Din favoritartist? - Håkan Hellström

Thåström eller Håkan Hellström? - Se ovan

Göteborg eller Stockholm? - Göteborg

Vart bor du? - Kiruna

Vart vill du bo? - Inte här

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Har typ 5 spotifylistor, orkar inte skriva ner alla

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Se ovan

Vem skrev åt dig på msn senast? - Har inte varit inne på msn på månader, så ingen aning

Vem skrev du senast sms med? - Mamma

Vem ringde dig senast? - Mamma

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på berit

Blind eller döv? - Döv

Har du MVG i något? Isåfall vad? - Ja, i flera ämnen typ sv, eng, gemu, etc

Hur gammal tror du att du kommer bli? - Vet inte, vill inte veta

Vad vill du jobba/jobbar som? - Lärare eller något inom teater

Var är dina syskon just nu? - Lillebror tobias sitter vid sin dator

Senasta kändisen du såg? - Måste ju varit kent, the ark och alla andra som spelade på kebnescenen i sommras

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Kommer inte ihåg

Har du piercingar? Isåfall, vart? - Nej.

När grät du senast? - I onsdags tror jag att det var (?) Iaf när jag berättade för emma hur micke & molle slutar

Är du vig? - NEJ!

Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - Okidoki. Hälska pappa!

Använder du hårspray? - Ibland

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej

Uppsatt hår eller hängande? - Har svårt att sätta upp mitt hår, så utsläppt

Vilken vän vet mest om dig? - Olika personer vet olika saker

Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja

Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Kommer inte ihåg

Vad stod det i din senaste händelse? - Kommer inte ihåg (har inte varit inne på fb på ett tag)

Vill du bli modell? - Nej

Din bästa tjejkompis? - Har flera

Bästa killkompis? - Måste ju vara lillebror

Vad var det senaste du installerade på din dator? - Epsxe (schhh!)

Vem är den perversaste person du känner?- Eh, jag själv? Hahahah!

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Ska vara stereotypisk och säga helheten. Men även frisyr, ögonbryn, ögon, armar, klädsel

Favoritdryck? - Life taste good, coca cola

Favoritdryck innehållandes alkohol? - Appetini, sex on the beach

Senaste CD-skivan du köpte? - Cornelis skiva i julklapp åt.. eh, det kommer jag inte ihåg

Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Bara en, det är en reklamaffish för elvisshowen vi gjorde när jag gick första året 

Vad ska du göra i sommar? - Det är länge kvar, har ingen aning just nu

Har du haft oskyddat sex? - Nej

Hur många har du strulat med på en kväll? - Tycker inte om ordet strula (lalalalaaa)

Har du rökt på/knarkat? - Njet

Hur ofta festar du? - Olika, inte så ofta now a days

Favoritskådespelare? - Johnny Depp, Meryl Streep

Favoritkomiker? - Har ingen favorit, gillar flera

Klänning eller kjol? - Både och

Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Vakna med the voice

Vart vill du resa innan du dör? - Överallt, men iallafall Italien och Japan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0